no 18 : yes mi no mu yes mi no mu?

|

bir nevi hizlanldirilmis ingilizce kursu gibi. her yerde hayircilar, evetciler, boykotcular. afisler, bosa harcanan vergiler, kaynaklar, paralar..
bir 12 eylul daha, acilarin kacinci yili ama biz milletce referandum kafasindayiz.
dun son saniyede 83-82 gecirdigimiz sirbistan'dan sonra, bugun usa'yle kapisiyoruz. basketbolcularin her biri 1.5 milyon dolar alirken, biz yine sevinc nidalari atiyoruz. bize giren cikan birsey yok oysa. maksat kafa bosaltmaca.


bir yandan uzerinde calismam gereken bir konu var, bir yandan aklim, evde pazar keyfinde. onumde laptop sunum bana bakiyor ben sunuma, derken soyle bir gunluk blog gezintisi yapayim dedim. ve son zamanlarin en ilginc sitelerinden birini kesfettim. markafoni'ciler sagolsun.


eger siz de simetri delisi, duzen manyagi, duzensizlik dusmani iseniz, cok seveceksiniz eminim. evde ne kadar gerekli/gereksiz esya varsa, siralayip fotografini cekerek gondermek isteyeceksiniz.
  
a acaip pazariniza bir yenileme getirmesi icin tik tik







0 yorum:

Yorum Gönder